Situat in incinta Cluj Arena, Restaurantul Fragment te duce imediat cu gandul la posibilitatea unui spatiu privilegiat, destul de insolit in contextul de agregare sociala tipica stadioanelor...
VINCA_Corporate Identity
Crama Carastelec ne-a oferit din nou ocazia, atunci cand ne-a cerut realizarea logo-ului precum si a conceptiei grafice a etichetelor celor 2 linii de vinuri Vinca...
nuka bistro_Brand ID
Identitatea vizuala reflecta simplitatea si caldura localului: fontul Helvetica din constructia logo-ului echilibreaza si ii da o nota simpla dar eleganta...
Crama Carastelec_Corporate Identity
Desenul simbolului grafic e voit cu tenta naiva si traseaza dispunerea circulara a amfiteatrului, creând de asemenea litera "C" rasturnata...
Toulouse - cafe brasserie_Brand ID
Inspiratia pentru numele acestui loc boem prin excelenta a fost pictorul Toulouse Lautrec, mare iubitor de braserii, pe care le-a si imortalizat frecvent in arta sa...
DIESEL CLUB_I feel good_Corporate Identity
Mai mult decat o petrecere retro. O seara ca între prieteni, cu muzica buna,
cum îti placea sa asculti pe vremuri... Acesta a fost brief-ul creativ. Iar noi am gasit raspunsul...
sarea-n bucate_Brand ID
Numele a sosit in mod firesc si spontan in timpul intalnirii: sarea-n bucate! In opinia noastra acest nume spune totul despre specificul acestui restaurant prin doar doua cuvinte...
ISDC - eticheta de vin_Visual Communication
Un concept original de eticheta si un mesaj creativ pentru a impodobi sticla de vin ce urma sa fie cadoul de Craciun iSDC...
Casa BOEMA_Corporate Identity
In armonie cu conceptul de amenajare creat de arh. Cristian Corvin, noi am ales limbajul vizual adecvat pentru aceasta casa unica: BOEMA...
Holcim - Revista interna_Visual Communication
Concret este revista de comunicare interna a Holcim (Romania) S.A. si este un proiect drag la care lucram cu placere trimestrial incepand cu anul 2009...
ROOTS_Brand ID
Ideea acestui brand a crescut din extractia esentei calitatii naturii! Acesta este si mesajul pe care am dorit sa-l redam prin acest concept, de la gasirea numelui pana la creatia logo-ului si a intre
VERTIGO_Corporate Identity
Ne-am lasat inspirati de amenajarea interioara a acestei cafenele - club, cu elemente de Op Art, cu referinte inspirate din vechiul New York, respectiv orasul Gotham...
muura Steakhouse_Brand ID
In conceperea identitatii vizuale muura am cautat inspiratie in traditiile legate de cresterea vitelor. Mura era numele unei vacute la loc de cinste in ferma familiei proprietarului, pe
POP Academy_Brand ID
Inspirati de o realitate simpla, si anume numele stilistului, am propus numele POP Academy, apoi am creat logo-ul si toate materialele de comunicare vizuala ale "noului" salon...
Teatrul de Arta Deva_Corporate Identity
Pentru ca teatrul este in primul rand "vizual", am dorit ca acest logo sa contina un element grafic care sa simbolizeze esenta vizualului...
Che Guevara Social Pub_Corporate Identity
Che Guevara Social Pub e un local din centrul Clujului cu o amprenta vizuala dintre cele mai puternice. Graphic designul e inspirat din estetica socialismului revolutionar si completeaza firesc stilul
terracotta - restaurant_Brand ID
Unicitatea logo-ului consta in faptul ca am ales un font cu format ingust si inalt, apoi am "ciobit" partea de sus a literei "t"...
ArtVinium_Corporate Identity
ArtVinium isi propune: Promovarea vinurilor romanesti si imbunatatirea imaginii acestora pe piata interna...