- ro
- en
- ro
- en
To be translated:
Suntem mereu bucurosi sa ne punem creativitatea in slujba vinului. Crama Carastelec ne-a oferit din nou ocazia, atunci cand ne-a cerut realizarea identitatii vizuale pentru brandurile Vinca si Vinca Premium.
In conceptia etichetelor si a capisoanelor am recurs la o combinatie de elemente grafice care sa le confere produselor Vinca un aspect original, stilat si usor recognoscibil.
In ambele linii am folosit logo-ul floreal la dimensiuni mari, pentru ca vinul sa fie repede identificat.
Fonturile care evoca tehnicile de gravare si caligrafia medievala sugereaza ideea de traditie, in vreme ce decupajul florii vinca in partea superioara a logo-ului, impreuna cu petalele marcate cu vinisoare si dispuse in forma de morisca, aduc un plus de dinamism si de suplete.
Pentru Vinca entry-level am introdus etichete monocrome in scopul de-a evidentia culoarea proprie fiecarui sortiment, pusa in valoare si de sticla transparenta. Singurele detalii colorate raman numele si anul de productie al vinului.
In cazul gamei Vinca Clasic, brand care detine vinurile Sophia si Benedict, am adaugat folia aurie in grafica etichetei si a capisoanelor, completand astfel imaginea de lux si regalitate, atribute care disting gama premium de celelalte produse din oferta basic.