- ro
- en
- ro
- en
Before: un salon de coafor
After: un brand reprezentativ pentru servicii de coafor si cursuri de specializare
POP ACADEMY / creatie brand si identitate vizuala
Povestea acestui proiect a inceput in 2009 cu un tuns. Proprietarul salonului, stilistul Adi Pop ne-a impartasit atunci ca salonul avea nevoie de un "aer proaspat", de culoare, de ceva nou. Avea de fapt nevoie de o schimbare drastica: un nou nume si o noua identitate vizuala.
Inspirati de o realitate simpla, si anume numele stilistului, am propus numele POP Academy, apoi am creat logo-ul si toate materialele de comunicare vizuala ale "noului" salon...care acum functioneaza intr-un spatiu de peste 250 metri patrati in centrul Clujului si se bucura de un impresionant succes in randul cursantilor.
Initial, propunerea POP a fost respinsa si catalogata banala, in cele din urma a fost acceptata cu entuziasm, astfel ca salonul a capatat o noua identitate dupa rebranding. Isi mai aminteste cineva vechiul nume al salonului?