- ro
- en


- ro
- en
In conceperea identitatii vizuale muura am cautat inspiratie in traditiile legate de cresterea vitelor. Mura era numele unei vacute la loc de cinste in ferma familiei proprietarului, pe vremea copilariei sale.
Ortografia cu dublu "u" (muu...) din naming are scopul de-a crea o "rezonanta" bovina si, in acelasi timp, un efect ludic. Logo-ul circular apare ca o stanta utilizata in marcarea animalelor, iar fonturile sinuoase, ca scrise de mana, evoca peisaje pastorale si profiluri deluroase.
In realizarea meniurilor am pus la punct un sistem de integrare a trei meniuri intr-o singura coperta. Pentru o mai usoara identificare, fiecare meniu are propria culoare si fiecare categorie de produse apare ca subliniata cu mana. Paginile din hartie reciclata in trei tonuri de culoare diferite sunt fixate cu suruburi din alama de cotorul confectionat din piele, putandu-se detasa si inlocui cu usurinta atunci cand este nevoie. Procedeul artizanal de asamblare a meniurilor si hartia reciclata reflecta in mod firesc valorile muura, grija pentru o oferta culinara naturala si gustoasa.