- ro
- en
- ro
- en
Logo design / creatie identitate vizuala
Embosare logo pe coperta meniu (detaliu)
Inserarea cernelii in logo-ul embosat pe cartile de vizita s-a facut manual
Carte de vizita / 9.5 x 5 cm / embosare / tipar serigrafic
Conceptie de decorare imagistica a peretilor (peretele de vest)
Conceptie grafica program de functionare
Conceptie de decorare imagistica a peretilor (peretele de est – detaliu)
Before: un spatiu folosit circa 1900 ca brutarie
After: Terracotta, restaurant cu specific mediteranian / creatie brand si identitate vizuala.
In acest proiect ne-am lasat inspirati de locatie: spatiul unei foste brutarii de la inceputul secolului XX, o constructie impresionanta, cu pereti inalti de 4 metri din caramida solida si coloane de sustinere a tavanului din fonta bruta.
terracotta nu inseamna altceva decat "lut ars", adica exact materialul predominant al caramidei ce inalta peretii acestui loc. In creatia sloganului Flavours of nature, ne-am lasat inspirati de specificul culinar al restaurantului- ingrediente naturale si proaspete.
Unicitatea logo-ului consta in faptul ca am ales un font cu format ingust si inalt, apoi am "ciobit" partea de sus a literei "t", pentru a transmite sentimentul de obiect transformat de trecerea timpului. Pentru a sustine aceasta idee, am confectionat firma exterioara din fier brut de 1cm si am lasat-o sa rugineasca natural.
Pentru meniuri, cartile de vizita si alte materiale de comunicare vizuala am ales un carton reciclat in culori naturale, cu textura poroasa, in care am embosat logo-ul.
Toate imaginile de atmosfera din local pun in valoare detalii din peisaje naturale, sustinand conceptul initial si aducand in plus o nota proaspata si placuta.